author footer link can be edited or disabled only in full version

Dalyvavome Alytuje vykusioje parodoje „Sužinokime. Tobulėkime. Veikime“

    Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija ir Ugdymo plėtotės centras, bendradarbiaudami su Alytaus miesto savivaldybe ir Alytaus šv. Benedikto gimnazija, balandžio 4–5 d. Alytaus šv. Benedikto gimnazijoje organizavo švietimo inovacijų parodą „Sužinokime. Tobulėkime. Veikime“. Parodoje vyko daugiau kaip 100 nemokamų renginių mokytojams ir mokyklų vadovams, veikė stendai, kuriuose buvo pristatomos ugdymo(si) priemonės, įrankiai ir edukacinės programos. Pagrindinė šių metų parodos kryptis – ugdymo turinio atnaujinimas. Parodos renginiuose dalyvavo ugdymo turinio kaitos procese dalyvaujantys LR švietimo ir mokslo ministerijos, jai pavaldžių institucijų specialistai, lektoriai, mokytojai praktikai, švietimo srityje dirbančių įmonių atstovai.

    Naujovėmis domėjosi ir mūsų mokyklos mokytojai - Danutė Petraškienė, Daina Kundrotienė, o gal ir dar kai kurie, kurių tarp gausybės dalyvių nepastebėjome.

     Didelio dėmesio sulaukė  dr.Loretos Žadeikaitės ir Irenos Raudeliūnienės (ŠMM) pranešimas ,,Kodėl vertinti individualią mokinio pažangą?“ ir UPC atstovų Alvidos Lozdienės, dr. Loretos Statauskienės, Giedrės Tumosaitės, Kornelijaus Šleževičiaus pranešimas ,,Mokykla be [stereotipinių] namų darbų: ugdymas kitaip“. Renginyje ieškojome atsakymų į klausimus:Ar viskas, ką mokinys atlieka ne pamokoje, yra namų darbai? Kokią mokinio atliekamą veiklą derėtų laikyti namų darbais? Kokiomis ugdymo organizavimo formomis ir (ar) būdais būtų galima pakeisti tradicinius, stereotipinius namų darbus? Namų darbų atsisakymas – ugdymo praktikos ar požiūrio į ugdymą keitimas? Daug įdomių veiklų, pažįstamų veidų ,malonių pabendravimų buvo parodoje.

Mokytoja Reda