author footer link can be edited or disabled only in full version

Anykščių link

Gegužės 24 rytą mes, 5-8 kl. mokiniai, sulipome į didelį autobusą ir pasukome Anykščių link.

Vieniems atrodė, kad važiavome ilgai, kitiems buvo smagu dairytis į žalią Lietuvą.

Mūsų jau laukė Pramogų parkas: labirintai, žaidimų aikštelės, šaudykla, čiuožykla, pagalvė – batutas ir kitos pramogos. Ekskursija prasidėjo linksmai.

Apverstas namas sužadino smalsumą. Niekaip nesupratome, kodėl jame apima tokia keista savijauta. Bandėme iškvosti pardavinėjančius bilietus–nieko nepešėme, jie paslapties neišdavė. Nieko – išsiaiškinsime...

Po to visi nuvažiavome prie Puntuko ir Lajų tako, aplink kurį puikavosi aukšti Anykščių medžiai. Lipdami taku,  jautėmės tarsi milžinai...

Anykščių bažnyčios  grožis ir didybė užgniaužia kvapą. Lipome 33 metrus į jos  bokšto apžvalgos aikštelę ir susidarėme Anykščių miesto vaizdą.

Nuvykome į COSMOS Paukščių Taką. Nors ši pramoga truko vos penkias minutes, bet aplinka buvo nuostabiai graži, ypač ūpą pakėlė mažos margaspalvės lemputės.

Galiausiai atėjo eilė Vasaros rogučių trasai. Beveik visi vasaros rogutėmis leidomės taip greitai, tarsi vėjas, o gal ir greičiau...

Kelionė į Anykščius mums suteikė ne tik džiaugsmo. Mes įgijome patirties, praplėtėme savo akiratį. Už tai dėkojame mūsų auklėtojoms Jurgitai, Danutei ir Irenai. Be jų rūpesčio šios ekskursijos nebūtų buvę.