2016–2017 m.m.
Nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas
- Informacija
- Kategorija: 2016/2017 m. m.
- Paskelbta: 2017 Balandis 18, Antradienis 15:04
Vadovaudamasi Nacionalinio mokinių pasiekimų patikrinimo (NMPP) organizavimo ir vykdymo Prienų rajono savivaldybėje aprašu 2017 m., patvirtintu Prienų r. savivaldybės administracijos Švietimo skyriaus vedėjo 2017 m. kovo 27 d. įsakymu Nr. (7.8)-ŠS-STĮ-60, Prienų r. Balbieriškio pagrindinės mokyklos direktoriaus 2017 m. balandžio 10 d. įsakymu Nr. (1.3)-V1-63 „Dėl nacionalinio mokinių pasiekimo patikrinimo, organizavimo ir vykdymo“, mokykla vykdys 2, 4 ,6 ir 8 klasių mokinių patikrinimą – testavimą.
Patikrinimo 2 klasėje tikslai:
· Skatinti siekti geresnių mokymosi pasiekimų ir pažangos nuo pat pirmųjų metų mokykloje.
· Atkreipti dėmesį į pirmąjį pradinio ugdymo programos koncentrą (1–2 kl.) ir šiuo mokymosi laikotarpiu besiformuojančius kalbinio bei matematinio raštingumo pagrindus.
· Skatinti mokyklą ir mokytojus domėtis ankstyvąja mokymosi pasiekimų diagnostika bei sunkumų prevencija.
· Skatinti mokyklą bei mokytojus atsižvelgti į individualius mokinių ugdymosi poreikius ir laiku suteikti tinkamą paramą.
· Skatinti mokyklą atsakingai kurti mokinių pasiekimų vertinimo sistemą ir užtikrinti visų vertinimo rūšių dermę.
· Skatinti mokytojus tikslingai taikyti mokinių pasiekimų vertinimą ir atitinkamai tikslingai keisti ugdymo praktiką.
· Pratinti mokinius domėtis savo mokymosi pasiekimais, kelti sau aukštus tikslus, formuoti atsakomybės už savo ugdymąsi jausmą ir sąmoningai MOKYTIS.
Esminis ankstyvojo patikrinimo tikslas – mokymosi sunkumų, problemų ir nesėkmių prevencija.
Patikrinimo 4, 6, 8 klasėse tikslai:
· Nustatyti objektyvų mokinių pasiekimų lygį.
· Įsivertinti mokyklos darbo efektyvumą.
· Užtikrinti geresnį ugdymo proceso grįžtamąjį ryšį.
· Gauti diagnostinio pobūdžio informaciją.
Klausimai, į kuriuos planuojama atsakyti analizuojant testavimo duomenis ir patirtį:
· Kokie yra mokinių pasiekimai?
· Ką ir kaip, ugdant konkretų vaiką, reikia pakeisti, kokias užduotis skirti, kokios individualios pagalbos jam reikia?
· Kokios yra mokinių ugdymo ir mokytojų darbo tobulinimo galimybės?
· Kaip atrodome kitų mokyklų kontekste?
· Kaip rezultatus panaudoti efektyvesniam bendradarbiavimui su tėvais?
TESTAVIMO GRAFIKAS IR TRUKMĖ
2 klasės nurodyto dalyko NMPP testas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas, 1 dalis |
apie 45 min. |
Balandžio 25 d., 9.00 val. |
Skaitymas |
apie 45 min. |
Balandžio 27 d., 9.00 val. |
Rašymas, 2 dalis |
apie 45 min. |
Gegužės 2 d., 9.00 val. |
Matematika |
apie 45 min. |
Gegužės 4 d., 9.00 val. |
Laikas, skirtas diagnostinių testų atlikimui, gali būti pratęstas iki 55 min.
4 klasės nurodyto dalyko NMPP testas, klausimynas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas |
45 min. |
Balandžio 25 d., 9.00 val. |
Skaitymas |
45 min. |
Balandžio 27 d., 9.00 val. |
Pasaulio pažinimas |
45 min. |
Gegužės 2 d., 9.00 val. |
Matematika |
45 min. |
Gegužės 4 d., 9.00 val. |
Klausimynas |
30 min. |
Balandžio 20 d., 9.00 val. |
6 klasės nurodyto dalyko NMPP testas, klausimynas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas |
45 min. |
Balandžio 26 d., 9.00 val. |
Skaitymas |
45 min. |
Balandžio 28 d., 9.00 val. |
Matematika |
45 min. |
Gegužės 4 d., 9.00 val. |
Klausimynas |
30 min. |
Balandžio 20 d., 9.00 val. |
8 klasės nurodyto dalyko/ugdymo srities NMPP testas, klausimynas |
Pildymo trukmė |
Testavimo data, laikas |
Rašymas |
60 min. |
Balandžio 19 d., 9.00 val. |
Skaitymas |
60 min. |
Balandžio 21 d., 9.00 val. |
Matematika |
60 min. |
Balandžio 24 d., 9.00 val. |
Socialiniai mokslai |
60 min. |
Gegužės 3 d., 9.00 val. |
Gamtos mokslai |
60 min. |
Gegužės 5 d., 9.00 val. |
Klausimynas |
30 min. |
Balandžio 20 d., 9.00 val. |
Administracija