author footer link can be edited or disabled only in full version

2015–2016 m.m.

Stipriname jėgas Birštone

Daug išmokę, daug sportavę, susipažinę su eismo taisyklėmis, priešmokyklinukai ir antros klasės mokiniai nusipelnė pramogų. Gražų, šviesų gegužės rytą išvykome į Birštoną. Išsiaiškinome, kad Birštonas yra kurortas, kuriame galėsime pasisemti sveikatos. Pradėjome stiprinti jėgas eidami basomis Kneipo taku, kuris skirtas organizmo grūdinimui, imuninės sistemos stiprinimui. Priėję biuvetę atsigėrėme iš 125 m gylio išgauto mineralinio vandens „Vytautas“. Tuomet įgavome energijos kopti į Vytauto kalną. Visi pasiekė viršūnę! Grožėjomės Nemunu, prisiminėme, kad jis plukdo savo vandenis ir pro Balbieriškį. Eidami pakrante pažvelgėme į „Vytautos Didžiojo“ paminklą, prisėdome ant svajonių suolelio, pasivaikščiojome prieplaukoje. Prisėdę ant žolytės, pietavome. Kad galėtume atsigaivinti, užsukome į vandens garinimo bokštą „Druskupis“. Ten pavaikščiojome tarpekliu, kurio sienomis teka mineralinis vanduo. Prie „Eglės“ sanatorijos atsigaivinome fontano purslais, pagulėjome hamakuose ir liftu kilome į 7 aukštą. O kaip ten ant stogo smagu! Pasidairėme aplink, pailsėjome gražiuose krėsluose, pagulėjome gultuose. Nusileidę ant žemės, jėgas papildėme iš 90 m gylio trykštančiu mineraliniu vandeniu „Birutė" ir miesto parke supomės, sportavome, bėgiojome... Atėjo laikas vykti namo. Susirinkę savo daiktus, linksmi, geros nuotaikos keliavome prie autobuso.

Vaikai, taria AČIŪ vairuotojui Jonui, kuris kantriai vežiojo, valgyklos vedėjai Rūtai, kurios paruoštas maistas teikė mums stiprybės.{akgallery}

Aš dėkoju mamytėms Ramunei ir Gintarei, kad vyko kartu su mumis. Džiaugiuosi vaikais, kurie įveikė tokį didelį atstumą pėsčiomis. Jūs šaunuoliai!