author footer link can be edited or disabled only in full version

2013–2014 m.m.

Per kūrybiškumą į vaiko širdį

Pastaraisiais metais įvairių sričių specialistai daug diskutuoja apie pasikeitusius žmogaus vystymosi raidos tarpsnius, apie tai, kad dabartinė vaikų karta yra visiškai kitokia, nei prieš dvidešimtmetį. Todėl jau kūdikio gimimas meta iššūkį tėvams,kaip bendrauti, auklėti, mylėti šį mažytį ,,Z“ kartos stebuklą.Dar su didesniais iššūkiais susiduria ugdymo įstaigų pedagogai,kai neturėdami dar dvejų metų vaikai praveria ugdymo įstaigų duris ir užvers jas jau sulaukę pilnametystės. Šiuolaikinį auklėjimo ir ugdymo procesą galime palyginti su trikoja kėdute. Viena koja-tai ugdymo turinys,kita-užsiėmimų dizainas ir trečioji-tai kūrybiškumas. Norint užtikrinti sėkmę,visos trys kojos turi būti vienodo ilgio, t.y. vienodai svarbios.

Todėl mokinių atostogų metu Alytaus rajono Ūdrijos pagrindinės mokyklos mokytojai mus pakvietė į seminarą ,,Per kūrybiškumą į vaiko širdį“. Seminaro metu buvo pasidalinta gerąja patirtimi, kaip įvairių užsiėmimų metu ugdomas kūrybiškumas, bendradarbiavimas, žinios ir patiriama sėkmė. Kolegos iš Ūdrijos mokyklos pristatė savo Kūrybinių partnerysčių projektą,mūsų mokyklos mokytoja Danutė Petraškienė parengė pranešimą ,,Augame kurdami“ kuriame  pasidalino klasės auklėtojos patirtimi.Bibliotekininkė Danguolė Damijonaitytė savo pristatyme apžvelgė kaip ugdomas kūrybiškumas rengiant įvairius bendrus bibliotekos ir įvairių dalykų mokytojų projektus bei, kokie pratimai skatina kūrybiškumą kūno kultūros pamokose. Mokytojos Redos Valančienės pranešimas ,,Žaidimo metodas pamokose ir NU užsiėmimuose“ buvo paįvairintas praktiniais žaidimais. Dėkojame Ūdrijos mokyklos kolektyvui už bendradarbiavimo puoselėjimą, už suteiktas galimybes dalintis patirtimi ir pasisemti naujų minčių, idėjų tolimesniems bendriems darbams ir ieškant rakto į kiekvieno vaiko širdį.{akgallery}

Mokytoja Reda