author footer link can be edited or disabled only in full version

Tyrinėdami pažįstame pasaulį

    Šį rudenį 2 klasės mokiniai mokosi tyrinėti mus supančią aplinką už klasės ribų.

    Pasaulio pažinimo temą „Ar visi medžiai turi lapus?“ mokėmės Kauno Botanikos sode. Įtvirtinome jau pažįstamų medžių pavadinimus, atradome iki šiol nematytų. Tai ginkmedis, japoninis puošmedis, raudonasis ąžuolas, įvairios pušys, kurių spygliai švelnūs. Vaikai pastebėjo, kad raudonojo ąžuolo gilės skiriasi nuo paprastojo. O  išskirtinė japoninio puošmedžio rudeninė spalvų gama bei lapai, kvepiantys karamele nepaliko abejingų šio medžio grožiui. Naudodamiesi Botanikos sodo žemėlapiu  ieškojome mums rūpimų medžių, skaitėme.

    Įsitikinome, kad Lietuvoje auga įvairūs lapuočiai ir spygliuočiai medžiai.

    Pasigėrėję nuostabiais medžiais dalyvavome edukacijoje „Eksperimentuodami mokomės“. Trumpam tapome mažaisiais mokslininkais VDU Botanikos sodo laboratorijoje. Teko išsiaiškinti, kokių rūgščių ir šarmų turime namie, tyrinėjome mėlynojo kopūsto sultis. Vienos grupės tyrėjams kopūsto sultys paraudo, kitiems-pamėlo lyg rašalas. Sužinojome, kas tie stebukladariai, dažantys skirtingomis spalvomis. Tyrinėdami įsiminėme daug naujų žodžių.

    Pamokoje vaikai gyvai pamatė savo „draugą“ iš priešmokyklinio ugdymo grupėje vykdytos programos-„Zipio draugai“. Tai gyvalazdė, kuri taip pat visus labai sudomino.  Iš karto atpažino, kad tai „Zipis“.

    Išvyka,  patyriminės veiklos, tarpdalykinė integracija mokiniams labai patiko. Tai raktas į gilesnį pasaulio pažinimą, kompetencijų ugdymasis. 

    Dėkojame visiems, padėjusiems mokytis netradicinėje aplinkoje.

                                  2 klasės mokytoja Gražina Antanavičienė