author footer link can be edited or disabled only in full version

2015–2016 m.m.

Nuo Raudondvario iki Panemunės

Trečios klasės mokiniai,  lydimi tėvelių,  keliavo  nuo Raudondvario iki Panemunės  gidų pramintu Rojaus keliu.  Čia 60 km atkarpoje ,aplankė net tris iki mūsų dienų išlikusias Lietuvos pilis. Užkopė  į  Seredžiuje ir Veliuonoje stūksančius piliakalnius,kurie taip pat mena garbingą šalies istoriją.

Apžiūrėję Raudondvario pilį-rūmus, pasivaikščiojome po rūmų parką, aplankėme vieno žymiausio Lietuvos kompozitorių Juozo Naujalio memorialinį muziejų. Užlipus į Seredžiaus piliakalnio pačią viršūnę gėrėjomės vingiuojančio Nemuno kraštovaizdžiu. Sužinojome, kad Veliuonos vietovė buvo vienas iš pagrindinių Lietuvos gynybos nuo kryžiuočių punktų. Tarsi sargybiniai abipus įvažiavimo į miestelį stūkso piliakalniai- Pilies  (Ramybės) kalnas ir Gedimino kapo kalnas.  Raudonėje apžiūrėję pilies kompleksą, kuris primena ,,U“ formą, užlipome į cilindrinį 33,5 m. aukščio bokštą. Stebėjomės, kad tikrų tikriausioje pilyje įsikūrusi mokykla. Dar toliau į vakarus – už 9 km.  pasiekėme Panemunės pilį su gražiu terasiniu parku ir kaskadomis įrengtais tvenkiniais.  Įkopę į vieną iš dviejų pilies bokštų  pasižvalgėme į visas keturias pasaulio šalis. Kelionę baigėme Panemunių regioninio parko lankytojų centre su žvejybos įrankių ekspozicija.